Nå kan vi endelig se sola igjen

Hurra! Nå kan vi endelig se sola igjen i Harstad, i alle fall fra en fjelltopp, foreløpig😁🌞 I helga prøvde vi oss på en kjæreste-soljakt-tur uten barn. Vi gikk fra topp til topp bak Nattmålsfjellet, men det var for overskyet til å kunne se sola fullstendig.


Men vi fikk oss en fin tur, også fikk vi sett noen flotte ryper...


...og ikke minst litt kvalitets- og alenetid for bare oss voksne😉😍

Mannen plukket ut spisestedet, på turen ned fra soljakta💖

Vi hadde med oss miniwraps, frukt, kjeks og ost😋😊


Jeg bare måtte ta litt bilder av det nye superundertøyet mitt fra Eivy, for jeg har nemlig kjøpt meg enda et sett, som en tidlig bursdagsgave til meg selv fra kjæresten😏😌 Har jo bursdag snart, pluss at ull- og superundertøy garderoben min trenger enn oppfriskning, så da var det innafor😁


I går var det meldt klarvær, og jeg hadde muligheten for å ta meg en liten topptur alene. 

Så da gikk jeg til Lille Hinnstein, i håp om å se sola. Og det fikk jeg. Jeg lagde til og med små gledesrop når jeg plutselig så henne over horisonten😅🙊🙈💛🌞

Det var så godt med sol i fjeset igjen🙏🙌





Magisk og vakkert!! REKREASJON💖

På tur ned starta solnedgangen, og den var vel så magisk. Ville nesten gå opp igjen, bare for å se den ferdig, fra en topp med god sikt😍


💖Nå begynner virkelig den fine vintertiden💖

 

Kommentarer