Hvor langt kan en toddler gå på tur?

Jeg må ærlig innrømme at vi ikke er noe god på å la minstekaren øve på gå selv på tur. Han sitter mye i meis eller terrengvogn. I dag tok jeg og miniputt, turen alene i folkeparken. Der er det lettgått terreng, og ikke langt mellom vær rasteplass. Tanken var at vi skulle gå så langt han orket, og styre turen på hans premisser. Det ble ikke helt sånn.... jeg ville til Grunnvannet før det ble mørkt, så jeg tok han i vogna da, så skulle han heller få øve på å gå, når vi skulle hjem igjen:p
Han fikk øvd liiiitt på hjemveien.... jeg var for utålmodig og han ville bli bært:p Vi tulla, leka, og utforska litt langs veien, men det ble mest vogn:p Bedre lykke neste gang.
Vi fikk jo kommet oss ut på tur og kosa oss, og det er det viktigste. Vi har sittet inne i 1 uke nå, så det var deilig. På 7 uker har altså 3 av 4 familiemedlemmer i huset her, hatt tilsammen 7 infeksjoner. Så det har ikke vært de store turene på oss i det siste. Jeg har vært den mest uheldige, mens storebror i huset, har vært den mest heldige og holdt seg helt frisk. Kan egentlig ikke huske sist han var syk.

Det var utrulig fint i Folkeparken i dag. Tykk is på vannet, så nå begynner vel skøyte sesongen, wiii:):) Vi hørte så mange store og kraftige drønn i isen, at vi skvatt flere ganger. Magisk:)


Snøkrystaller <3 



Kakao og brunost til minstemann:)


Ostesmørbrød til ho mor sjøl:)


En stk barnelue som henger til tørk. Da låner han bare mammas buff:)





"Tenker jeg skal gå andre veien igjen jeg"





Kommentarer