Hit skal vi flytte:)

Ikke alltid ting går som planlagt. Vi hadde tenkt oss på telttur i helgen, men det ble avlyst pga sykdom blant 2 av familiens 4 medlemmer. Den store høstsyka rammet oss hehe;) Typisk å starte høsten med litt sykdom. Jeg er blitt frisk igjen, mens Tom-Erik som nærmest må være halvdø for å ta kroppens signaler på alvor, enda hangler litt. Så helgas telttur blei bytta ut med en ørliten tur i fjæra. Vi var i fjæra nede i Ruggevik. Og det er så vakkert der nede. Jeg har store planer for den lekeplassen den dagen vi flytter dit. Vi sitter å venter på å ta over barndomshjemmet til Tom-Erik, som er bygd av svigerfar selv. Huset ligger flott til helt nede med havet i Nedre Ruggevik. Jeg gleder meg:)


Boligstrøket bak oss til venstre på det første bildet, blir vårt nabolag en gang:





Jeg er pinlig fasinert av trær, og dette er et av de kuleste trærne jeg vet om:)



Kommentarer