Har du sett dette smarte utstyret fra Fjellpulken?



Fjellpulken selesekk, er en smart sekk som alle turentusiaster kan dra nytte av. 
Den har mange lure løsninger.

Se bilder under (hentet fra nett):

Under sekken er det en lomme med et tau og et lite magebelte. 




Et tau som tåler ganske mange kg. Den er ment for å kunne dra barn med. Man kan feste tauet til akebrett slik jeg gjorde på dagens tur (se øverste bilde). Eller man kan dra barna etter seg på ski, ved å ta magebelte rundt dem og feste tauet i beltet.
Genial løsning, for barn som kanskje plutselig blir umotivert, sliten eller lei.


Den har også fester man kan feste draget til pulken i, så slipper man å gå med pulkseler og sekk. Passer for alle som går med pulk med og uten barn.

Denne sekken er i tillegg utrulig god å ha på seg, og passer til all slags bruk. Den finnes i flere størrelser og farger, og som rumpetaske.
Jeg kjøpte våres sekk fra Fjellsport. Les mer om sekken her.


Det var en fin, kort og kjapp tur i folkeparken i dag. 
Det var så masse folk ute på tur i dag, at det var fult på p.plassen. Jeg syns det er så gøy å se så masse store og små ute, selvom det ikke er solskinn og vindstille. Syns jeg møter flere folk ute i marka nå, enn før. Og i all slags vær. Det er flott!

På dagens tur hadde jeg brødmat med. Og jeg lagde ikke bare ostesmørbrød men også"brunostesmørbrød". Det var utrulig godt med smelta brunost.


Lurt å ha med litt leker av og til😉





Kommentarer