Fastelavensboller og ski, i svangerskapsuke 29



Når man er gravid lar man ikke en eneste høytid gå forbi i stillhet, NAM! Har gledet meg hele uka til å lage fastelavensboller.



I dag feiret vi fastelaven med den skitur i Folkeparken. Vi er heldig som har en så fin og tilrettelagt park her i Harstad. 
Da jeg er i siste trimester av svangerskapet mitt, kjenner jeg at er det fint med opptråkka skiløyper, og masse flotte gapahuker å ta av innover i parken. Vi brukte kroppen og formen min som utgangspunkt for langt vi skulle gå, og endte opp i Toppen gapahuk. Der er det så fint, solrikt og med flott utsikt. Også er det bakker som barna kan renne og ake i og en drøss med klatretrær.





Skitur kjenner jeg at er en av de beste formene for aktivitet, for meg nå som jeg er gravid. Begynner å slite litt med kroppen nå i siste trimester, i sær hoftene og bekkenet. Men denne turen var altså bare så behagelig og langt innenfor komfortsonen min.
I dag var det fint i løypene, og jeg hadde god gli på skiene. Vi gikk rolig og på mine og eldstekarens premisser. Så i dag gikk alt som smurt for engangs skyld. Vi glemte litt votter og hansker, men jeg har lært og har alltid noen ekstra par liggende fast i sekken nå😉



I dag hadde vi med fiskekaker og karbonader og spiste hamburger til lunsj.
Blir lei av de pølsene hele tiden.



Håper alle har hatt en fin fastelavensfeiring i dag😊

Kommentarer