Ski, en fin aktivitet i et svangerskap



Alle svangerskap er forskjellige, og alle mennesker er forskjellige, så hva som funker og ikke funker i et svangerskap er veldig individuelt.
Jeg kjenner at for min del er ski, i mest mulig "bortover-terreng", en veldig fin aktivitet for meg. Det kjennes at jeg er i uke 31 nå og at alt blir tyngre og ikke like gjennomførbart lenger. Og det er jo helt greit. At aktivitetsnivået reduseres parallelt med at man kommer lenger i svangerskapet er jo bare fint for en sjøl og barnet i magen. Jeg tester stadig ut hva som funker for meg, og jeg presser aldri meg selv unødvendig mye nå som jeg er gravid.
Dagen i dag var helt perfekt!

Jeg, mamma og hunden hennes tok oss en liten skitur i Folkeparken i dag, og der er det så mange gode løyper å velge mellom, når man trenger noe alternativt.







Skål for fine dager!
Det har altså vært så nydelig vær hos oss de siste dagene, og det gjør noe med min motivasjon og mitt humør ihvertfall😁

Kommentarer