Tennvatnet - nydelige skiløyper


På lørdagen tok jeg og eldstekaren oss en mor-sønn tur i Kilbotnmarka. Det var så flott og kunne få en tur alene med han. Alle søsken i en flokk har godt av litt alenetid med den ene forelderen av og til.
Vi storkosa oss i upåklagelig vær og i nyoppkjørte skiløyper. Vi gikk nesten helt opp til Tennvatnet, men måtte snu pga at vi hadde en annen avtale vi skulle rekke samme dag.
Kilbotnmarka har vakker natur og mange flotte løyper for store og små, erfarne og uerfarne. Men det er mye oppoverbakker uansett hvor man starter, som igjen betyr mye nedoverkjøring når man skal hjem, noe jeg ikke er så veldig trygg på lenger😆🙈 Men jeg bruker fjellski med halvfeller og har fellene på både opp og ned😅😏




Så glad for at vinteren i nord ikke var over likevel😁



Spisepause i Buveitoppen gapahuk😋

Også fikk vi en god prat rundt Fjellvettreglene👍 Kvikklunsjen har alltid noe på lur👍

Nyter at sola endelig fikk skinne på sitt beste etter x antall nedbørsdager og gråvær💛🌞

Alle klærne på bildene er sponset av Skogstad Kanebogen/Skogstad Sport🙏

Eldstekaren har på seg skallklær som kan brukes året rundt. Veldig praktisk👍
Jeg har på meg to av Skogstads bestselgere, en tynn dunjakke med 90% dun og en lett, ufòret turbukse, som passer vår, sommer og høst, eller om vinteren ved høy aktivitet. Det er en av mine favoritt turbukser, pga den gode passformen og stretchen. Den er behagelig på, i all type aktivitet.

Kommentarer