Terrengsykling - hvor er det gode løyper?


I forrige uke dro jeg og kjæresten på en sykkeltur sammen. Det var første gang på over et år at vi har vært på en date helt alene. Vi har ikke vært ute av huset sammen, uten barna, siden yngste mann ble født. 
Det var utrulig godt å være ute sammen, bare han og jeg.

Vi syklet hjemmefra og helt ut til Forrahamn.

Dette var en veldig fin tur for terrengsykling, men vel ambisiøst for to "nybegynnere". 
For mitt tilfelle ble det litt heftig, så jeg søker tips til litt mer nybegynnervennlige turer😆 Noen som kan komme med forslag? 



Jakken jeg har på meg 👆 er vårens skalljakke fra Skogstad Kanebogen. Skall er helt ypperlig året rundt, i sær her oppe i Nord. Ved å regulerer det du har under, har du en super jakke til alle årstider og vær. 

Vi parkerte syklene ved Forrahamn 👆 og spaserte helt ut til enden av Forrahalvøya. Nydelig tur!






Kommentarer