Dyngeneset-en ny turskatt


Dyngeneset på Rolløya - en helt fantastisk nydelig plass💖
Man kan komme seg til Dyngeneset til fots eller med båt.
Turstien til Dyngeneset er skiltet, med start fra fergekaia på Sør-Rollnes.

Dyngenesstranden er herved den fineste stranden i Harstad og omegn, i mine øyer. Så myk og deilig sand og bortimot ingen tang og tare. Hadde det ikke vært for at vi aldri i verden hadde trudd at det kunne bli 20° i september, her i Nord, hadde vi tatt med badetøy til alle😆
Det er ikke bare stranden som merket seg ut, men hele området rundt. Spennende og ulendt terreng på alle kanter, sitteplasser med bålgrop og en utmerket plass for telting.

Vi har snakket så mange ganger om å besøke Dyngeneset, vi ser jo rett over dit fra stuevinduet, og vi har kjørt forbi der med båt noen ganger. Far i huset har til og med vært på noen kortvisitter der, men det har aldri blitt til at vi har dratt ut dit hele familien. Ikke før i dag, og det var egentlig helt spontant at vi dro. Og glad er jeg for det. Vi var der sammen med en annen vennefamilie og det var kos og lek dagen lang.










Kortbuksa jeg har på meg er en super- behagelig og stretchy bukse sponset av Skogstad Sport. Dette er en av favorittene i familien. Skogstad har slike bukser (lange og korte) med samme stoffet og kvalitet i mange ulike farger til hele familien. De puster godt, er veldig lette på og ekstremt hurtigtørkende i stoffet. Det fikk vi erfart i dag da 2 av 3 av ungene vassa seg våt i strandkanten😅
Alle 3 guttene har på seg disse buksene i dette innlegget.

Jakka jeg har på meg er en lightshell jakke også sponset av Skogstad Sport, som er en super vår/sommer/høst jakke. Den er helt tynn i stoffet, og passer bra til varme dager, eller harde treningsøkter ute i naturen, hvor behovet for lette plagg er større.

Nå som sommeren er på hell har Skogstad salg både på nett og i butikk😊👍


Kommentarer