Advarer mot saftige nordnorske gloser på denne filmen!!

Torsdag var typen ute og fiska, og fikk intet mindre en to stk av Havets Dronning. Og han fikk hele seansen på film. Bra for meg, for jeg holdt på å flire meg ihjel, pluss at det var ganske rått å se kveitemor bryte havoverflaten på slutten av filmen.

Han lovet meg for en stund siden at jeg en gang også skal få oppleve en stor kveite på kroken, og jeg har ventet i spenning.
Men denne gangen når det var ubeskrivelig godt haill på glunten, så var det en kompis han tok med seg, og ikke meg:(:p Tom-Erik fikk begge kveitene, så jeg tar på meg æren for haillet;) Noe må jeg jo skryte på meg, siden det ikke var jeg som var på DEN båten, DEN dagen og fikk DEN fangsten. Tenk hva som hadde skjedd hvis jeg var med da;)
Hehe, neida, fint for han å komme seg ut med kompiser også:)

Gratulere Tom-Erik:D Ikke sjalu i det hele tatt:p

Denna helga skal vi ikke på tur, så da får dere kose dere med denne filmen, den er litt heftig... og liiiit lang (4min). Kan spole litt på midten;) Begynnelsen og slutten er best:)

Helgas telttur med skoletrinnet til eldstekaren ble avlyst pga været, så plutselig sto vi her med en frihelg:D:D Og vi skal faktisk på party:D:D Har ikke vært ute siden 30-års dagen min i januar, jiiihoooo:):) Glede meg til å komme ut av huset, og bare ha voksentid:D:D


14 og 17,8 kg:)


SE FILMEN HER:


Kommentarer