Har du prøvd den nye klatreveggen i Harstad? 11.8m høy:o

På mandagen hadde trinnet til eldstekaren skoleavslutning i Hålogalandshallen, med hall leker og klatring i den nye klatreveggen. En utrulig flott vegg, som er 11,8m på det høyeste. 

Selvfølgelig måtte jeg ta med klatreutstyret å prøve selv. Jeg var den eneste voksne som prøvde;)
Jeg og ungene koste oss masse vi;)
Jeg har lite klatreerfaring og det er sikkert 3 år siden sist, så jeg ble både redd og sliten midt i veggen, hehe;p
Men jeg kom meg nesten helt opp, og det ga mersmak. Satse på å få klatra litt mer framover, i sær nå, når vi har fått så kul og utfordrende klatrevegg så nært. Kjenner jeg flere som klatrer og som har brattkort?




Toke følgte spent med, og ville helst prøve selv, når både mor og storebror kosa seg i veggen.



Kommentarer