Tromsø Camping er plassen for friluftsentusiaster


I helgen var vi i Tromsø for å feire at vår niese er kommet til verden. 
Da bodde vi på Tromsø Camping, som ledes av min gode venninne Ida Jakobsen.

Vi bodde på ei flott hytte, plassert i et aldeles nydelig terreng. Elv, skog og tursti rett utfor døra. 
Bilde hentet fra nettsiden til Tromsø Camping

Ikke bare var det fint, men for en helhetsopplevelse. Jeg har ikke vært borti så god service noen plasser før. 

Alt man etterspurte ble innfridd, noen ganger til og med før man spurte. Tromsø Camping vet hva gjestene vil ha og man kan kjenne på hele seg at de ønsker og gi oss en god opplevelse.

Vi rakk ikke å utforske så mye denne gang, men jeg skal definitivt tilbake, da med andre ærender på agendaen. Tromsø camping tilbyr hvalsafari, snøscooterkjøring, hundesledekjøring, nordlysjakt, reinsdyrsledekjøring, vinterfiske, isklatring, ski/trugeturer og spa.
Her er mye å velge i, og kanskje til og med noen gavetips til din kjærest, mor, bror eller en god venn. Hvilken gave er vel bedre enn en opplevelse for livet?
Sjekk ut nettstedet deres HER!

I løpet av disse årene har hele campingplassen fått et enormt løft, og fremstår som ny og moderne. Jeg er stolt over hva Ida har fått til at jeg må legge ved noen av mange skrytelinker av henne og hennes prestasjoner etter at hun tok over:
Tromsø har mye å by på og er en fin plass. Alt fra et urbant byliv til et aktiv friluftsliv.
Denne helgen var vi mer opptatt av å ønske tantebarnet mitt velkommen til verden og det var en fantastisk dag💖 Skulle ønske vi fikk tid til å besøke denne byen oftere, da jeg har så mye familie og venner der.

Eldstekaren fikk seg i værtfall en luftetur, med en tur i fjellheisen sammen med med min tante og onkel som hadde kjørt helt fra Alta, og søskenbarnet mitt.
Fotograf Hans-Kristian Krogh.

Fotograf: Hans-Kristian Krogh

På tur hjem fra Tromsø i dag, stoppet vi å tok en lang pause halvveis. 

Et tips for pauseplasser med barn, på lange bilturer: finn en skole eller barnehage. Der er det ofte sittebenker, hvor man enkelt kan nyte maten sin. Også er det lekeapparater i fleng, så barna kan få strekt skikkelig på kroppene sine.

I Bardu ligger ikke skolen og bhg så langt fra hovedveien, så det blir ikke lange omveien, og er så verdt det😉



Kommentarer