Lavreskeltur på barns og familiens premisser


Nå er det kjempelenge siden vi har fått oss en skikkelig tur sammen, alle 5 i familien. Det er så lenge siden, at 2 åringen har gått de siste dagene og mast på tur, især fisketur og båttur, som er hans 2 favoritt typer tur, innenfor friluftslivet. Så han har fått begge deler i løpet av helgen han. Selv kjente jeg at jeg trengte å komme meg ut litt og gjøre noe av det jeg liker best.

I dag på søndag var det første gang på lenge at alle 5 familiemedl var hjemme på samme tid og at alle 5 var sånn høvelig frisk på samme tid. Men på bakgrunn av ulik form hos de forskjellige, så dro vi på tur 50m utenfor huset, hehe.

Det viktigste er jo kvaliteten i samværet og hva hver enkelt gjør ut av situasjonen. Vi hadde med oss kakao, pølser og vaffelrøre og 2 åringen fikk ha med seg en fiskestang. Den gutten er veldig glad i å fiske og har allerede 3 ulike barnestenger som er hans favoritt leketøy.

Er ikke mulig å få fisk så nært land med en slik stang, men det viktigste er leken og trua.
Primaloft dress til junior fra Skogstad Kanebogen.

Babydress, dunjakke og skallbukse fra Skogstad Kanebogen 



Dunjakke som et mellomlag under skalljakken er en super kombinasjon for å skape varme.


 Skallklær fra Skogstad Kanebogen

Vi var ute så lenge hvert enkelt individ ville. Jeg og de 2 minste var igjen tilslutt og koste oss med vaffelsteking helt til mørket kom sigende.

Alle klærne vi har på oss, finner du på Skogstad Kanebogen. De har rimelige turklær til hele familien.

Kommentarer