En artig filmsnutt av hva jeg lever med:D Latteren henger løst med Tom-Erik;)

For ei uke siden hadde jeg og Tom-Erik en kjærestetur på havet.
Hadde egentlig ikke tenkt å lage innlegg (siden vi ikke fikk noe fangst, tehe;p), men så kom jeg over en artig film fra turen, av den herlige kjæresten min, og tenkte at den måtte jeg jo bare dele med folket;)

Og selvom det ikke ble noe fangst var det jo mange fine bilder fra en nydelig tur;)
Jeg er en litt utålmodig fisker, både på vann og på havet. Jeg er sånn at så lenge det er vak på vannene kan jeg stå å kaste leeeengeee.
Men er det lite vak, lite liv, lite napping, blir jeg lei. Og sånn var det på denne turen, lite som skjedde. Da er det greit å ha en kjærest som lager liv og røre. Han dansa og styrte mye på den lille båten vår, og jeg trur jeg flirte hele turen. Litt av det fikk jeg på film også:D


Har jo bare en helt utrulig kjekk og artig kjærest<3 Kos dere damer;)
Ydmyk og sjenert er han også, men jeg klarer å fange noen gullkorn på kamera av og til:D


SE FILMEN HER:








Fikk en torsk, men den slapp vi ut igjen:)







Kommentarer