Klar for høsten, andre farger i naturen, andre klær, andre aktiviteter?


Akkurat når man trudde sommeren var over, fikk vi en dag til med varme her i nord. Men det merkes likevel at høsten er godt i gang. Det er en annen råhet i bakken og lufta som gjør det kaldere. 
Jakken jeg har på meg her er en tynn lightshelljakke. 
"Den er vind- og vannavvisende, pustende og hurtigtørkende. Lightshelljakker er geniale med sin lette vekt og funksjonalitet. En jakke godt egnet for både løping og sykling, og en god beskytter på toppen av fjellet. Pakk den ned i venstre lomme på jakken som fungerer som en integrert kompresjonspose og ta den med deg i sekken. En lettvekter med lite pakkvolum som er god å ha." 

Denne jakken passer fint utover høsten også, da man bare kan variere hva man har under.
Siden den er best egnet som sommerjakke er den nå på salg i Skogstad Kanebogen sin butikk, hvor det også er begynt å komme inn masse flotte høst- og vinter varer👏😁
Sist jeg var innom butikken, ble jeg bare stående å måpe. Det var så mye fint og så mange fine farger.

Denne godværsdagen utnytta jeg, ved å invitere mamma med meg på lunsj, på bergene nedfor hos oss. Te/kaffe i koppen og ostesmørbrød på bålet. Enkelt og greit!




Både min baby og mamma sin "baby" var selvsagt med på tur💛😉
Nå som ferien er over, begynner jeg å nyte permisjonslivet med minstemann på "ordentlig"😍

Kommentarer