Vi trenger deres hjelp!


Hei!
Dette innlegget skal handle litt om dere. Vil bare si tusen takk for alle som støtter bloggen min.
At dere kommenterer, liker og deler betyr mye for meg.
Friluftslivet er min største hobby og jeg elsker den. Jeg storkoser meg også med fotografering og blogging, og legger ned en god del arbeid i det. Derfor blir jeg så glad for å få respons fra dere.

Til nå har jeg hatt stort fokus på å bygge opp en god følgergruppe på facebook, som heter Therese og Tom-Erik på tur (trykk der 👈 for se på den). Jeg har over 1000 følgere på den siden og får bare positive tilbakemeldinger. Det er gøy!
Veldig mange stiller også spørsmål i personlige meldinger, og det er også bare kjempegøy. Det er veldig fint om dere vil stille spørsmålene i kommentarfeltet også. For det er ofte mange som lurer på det samme. Spørsmålene som kommer, går ofte igjen, f.eks. hvor man kan dra på dagstur eller telttur med småbarn. Og med det sagt, lurer jeg på om noen har et spesielt tema de ønsker jeg skal blogge om?
Jeg fikk et spm for lenge siden om jeg kunne blogge om kamerautstyret mitt og hvordan jeg går fram med fotograferingen. Det har jeg ikke fått gjort enda, men skal gjøre det, lover!

Tilslutt vil jeg komme med et STORT ønske.
Jeg vil begynne å fokusere litt mer på å bygge opp en god følgergruppe rundt selve bloggen også. Da trenger jeg hjelp fra dere. 

  • Legg gjerne igjen kommentarer under selve innlegget inne på bloggsiden, når det kommer nye innlegg. Alle nye innlegg legges ut på facebooksiden vår. 
  • Gå inn og trykk "følg" på den nye følger-knappen jeg har lagt til på bloggen. 
Den nye følgerknappen ligger på venstresiden på forsiden av bloggen. For en liten periode har jeg ordnet det slik at det er nettversjonen som vises på alle mobile enheter også. 
Det kan se ut som at det kun er folk som er tilknyttet Google på noe vis, som kan kommentere og følge. Dvs hvis du har en gmail konto, youtube konto, chrome konto osv. Google er ganske stort, men likevel er det mange som ikke har en Google konto av noe slag. 
Jeg er enda stor amatør på denne bloggingen. Jeg har bloggkonto hos Google som kalles Blogger. Det er enda masse om Blogger jeg ikke kan og vet. Så hvis noen kan hjelpe meg blir jeg veldig glad. F.eks. hvordan åpne kommentarfeltet og følger knappen for alle?
Ellers håper jeg alle prøver, og evt kommer med tilbakemeldinger hvis det er noe som ikke går.


Legger ved noen uker gamle bilder fra en tur til Linken (Maistusa/Dnt Hytta) som ligger like under Heia. En tur jeg aldri rakk å blogge om.
Før spratt jeg opp til Heia som en fjellgjeit, mens nå kava jeg som en stranda hval opp til Linken som bare ligger på litt over 300 moh. Men godt var det! Og det er jo utrulig bratt opp dit da😅





Kommentarer