En soltur for soltørste nordlendinger til Kvitnesveten


Bildet over er tatt med mitt kamera, av Veronika Sund.

I dag var jeg med å lede en soltur til Kvitneveten med Harstad Turlag. Over 30 stk var med på turen, og det er ikke ofte med så god oppslutning, så her var det nok mange soltørste nordlendinger.
Vi startet turen litt for tidlig på formiddagen, så sola var ikke oppe da vi kom frem. Et knippe mennesker (der iblant jeg) satt igjen, og skalv og bet tennene sammen i friskt vintervær, for å forhåpentligvis få se sola.
Kl. 11.30 kom hun! Og da vi hadde sett 3/4 deler av sola var vi fornøyd og gikk ned igjen, mens leken var god. Kald og flott tur!


Se hele turprogrammet deres, på hjemmesiden https://harstad.dnt.no/.





Bildet under er tatt av min gode venn og flinke fotograf  Veronika Sund.


Hadde glemt å ta med dekke og fotposer til hunden som vi passer for noen dager. Da var det fint at noen kunne låne bort ei jakke😆
Bildene er tatt med mobil av Veronika Sund og redigert av meg.


Kommentarer