Alpinbakken i Harstad imponerer


Ikke bare ligger Sollifjellet veldig fint til, med upåklagelig utsikt fra toppen, det er også blitt så bra over hele anlegget.
Alpinbakken er utvidet med flere løyper i ulik vanskelighetsgrad og overalt er det dandert for at det både skal se flott ut og være praktisk og gøy i bakken. 
På nordsiden av anlegget er det tilrettelagt for familier og de minste barna. Der er det en egen barneheis, masse små akebakker og minst 5 bålpanner. 
Også så hyggelige folk som står å hjelper de som trenger det, i heisen. Det har virkelig skjedd mye med Sollifjellet Alpinsenter, og vi elsker det.






Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg har hatt feil innstilling på fotoapparatet hele dagen, pluss at linsa har blitt kjempeskitten. Dessuten var jeg som liten unge i dag, så jeg hadde ikke tid å styre med kameraet. Det var så gøy å kjøre i dag.

Kommentarer