Maistua - et eventyrlig prosjekt



Jeg er ydmyk, stolt og evig takknemlig for å ha fått vært en liten del av det eventyrlige prosjektet med den nye Maistua. Har alltid vært et stolt medlem av Harstad Turlags team, men er ekstra stolt av hva de har fått til denne gangen. Mine få dugnadstimer der oppe kan ikke på langt nær sammenlignes med innsatsen fra andre, men gøy var det.

Les enda mer og se enda flere bilder i disse linkene fra Harstad Turlag sin hjemmeside, om "Eventyrlig oppussing TV3" og Maistua👇 



Bak scenen!

Bak scenen!

Bak scenen!

Jeg fikk være med å sette opp den unike Vikingdomen som blir stående åpen for alle, nedfor Maistua. Se mer i linkene øverst.


I dag, på selve folkefesten, hjalp eldstekaren meg med å bære opp 30 poser popcorn😅😁


30 poser popcorn, som jeg la i en "skattekiste", til skattejakten jeg arrangerte for alle barna der oppe😁😁

Fikk du ikke vært med på reåpningen av Maistua i dag, kan du glede deg til du skal sitte her å nyte utsikten både inne og ute.

Vi fikk en liten vinterstorm oppå fjellet i dag😅
Er du klar for vinteren?
Eldstekaren har på seg skallklær fra Skogstad Kanebogen og buksa er sesongens modell, med hendig glidelås og borrelås nederst i fotendene, som gjør den praktisk også over alpinsko.

Mannen og 3-åringen kom også traskende opp etterhvert for å ta del i showet.


Blogglistenhits

Kommentarer