Stafett for livet


Denne helgen er det altså meldt strålende høstvær hele helgen, pluss at det er siste helgen i friluftslivets uke. Vi skulle gjerne vært på fjellet med god mat og hengekøyer hele helgen, men har viktigere ting på tapeten.
Bl.a. har undertegnede vært flyttehjelp for sin egen mor hele formiddagen. Og det var ei god treningsøkt bare det, skal jeg si deg. Mamma er bare så behjelpelig med oss at det bare skulle mangle å hjelpe litt tilbake💖 Mens vi var opptatt med flytting vær far og småguttene på Sjørøverdager på Sjøkantensenteret og eldstekaren ble med kompisen sin familie på tur til Sandsvatnet på Tjeldøya og var der hele dagen.
På ettermiddagen dro far på revejakt og mor tok småguttene med på Stangnes Friidrettsbane hvor det i helgen arrangeres Stafett for livet til inntekt for Kreftforeningen. Hele barnehagestaben til småguttene våre deltok, så da måtte vi dra å heie litt samt ta oss en runde for laget vi også😉😌
Du kan være med å støtte prosjektet ved å søke opp Stafett for livet Harstad på vipps eller gå inn HER!
Arrangementet vil varer helt til kl.12 søndags formiddag, som du kan lese mer om HER!

Også foregår det så mye annet artig for barna der.
Bl.a. har Speiderne i Harstad en flott stand, hvor barna kan flette armbånd eller utfolde seg i det flotte stativet de har laget selv av trestokker.



Vi sprang en runde vi også...

....men det var så mange fristende distraksjoner på veien😆

Det var også mange andre flotte og interessante stands samt 2 store hoppeslott, som selvsagt var veldig populære😊



Mye artig for barna og en fin mulighet til å støtte en viktig sak. Anbefaler alle å ta turen💖


Min bedre halvdel var inne å støttet prosjektet, uten å si noe til meg, men navnene på barna våre avslørte hans generøsitet. På friidrettsbanen ble jeg møtt av flere av de ansatte fra bhg til småtrollene våre som takket for gode ord og støtten fra oss, uten at jeg skjønte hva de snakket om. Etterhvert fant vi ut hvem som sto bak, og jeg måtte bare innrømme kjapt at denne gesten kunne ikke jeg ta æren for. Han er ikke den som driver mye selvskryt, fremmer seg selv eller roper høyest i noen som helst sammenhenger, så nå må jeg ta litt igjen å skryte litt av han, uten å si noe til han. Han liker det kanskje ikke, men dette er altså typiske påfunn denne ydmyke mannen av en kjærest jeg har, kan finne på og plutselig gjøre. Jeg sier som en av damene sa til meg i dag: "For en mann"💖


Må også legge ved et bilde jeg fikk tilsendt av familien, som eldstekaren var på tur sammen med i dag. Sandsvatnet på Tjeldøya. Ser helt nydelig ut. Tjeldøya har mange vakre turplasser og ligger bare ca 1times kjøretur fra Harstad, og likevel drar vi ditt alt for sjeldent. 
Foto: Line Veronika Jensen

En produktiv lørdag, hvor hele familien har vært spredd rundt på alle kanter😆

Blogglisten
hits

Kommentarer