Sniktitt på Skogstads høstnyheter + en liten fisketur


[Innlegget inneholder reklame]
Denne helgen har eldstekaren vært høyt og lavt med vennene sine, mor har vært hjemme med en syk 1-åring og far og lillebror i midten har hatt seg en fisketur på havet.
Lørdagen var jeg også å hentet ut herlige høstnyheter til hele familien, hos Skogstad Kanebogen. Det er så mye fint og jeg gleder meg til å vise dere alt. Først og fremst er vi opptatt av det som er praktisk og har god passform og kvalitet. Design og  utsmykking er bare en bonus😊
Men årets farger da, det er mye mint og petrol i år og jeg elsker det💙💚


Jakken jeg har på meg er "en klassisk 2-lags jakke fra Skogstad. Super passform med et rent og elegant design. Med sin gode vattering vil jakken gi den nødvendige varmen som trengs denne sesongen. Et pent uttrykk og tekniske funksjoner gjør jakken svært allsidig." Kilde og mer info: https://www.skogstadsport.no/dame/jakke/branden

Dette er en jakke jeg aldri ville ha sett 2 ganger på i butikken og iallefall ikke prøvd, for jeg er så låst fast på skall, dun/primaloft eller tynne treningsjakker, når det gjelder tur.
Men når jeg likevel ble spurt (de har prøvd å få meg til å prøve slike jakker flere ganger før🙈), tenkte jeg at nå skal jeg prøve. Og jeg ble helt forelsket fra første stund. For en jakke. Myk, behagelig, passelig tykk og så utrulig god passform. Og det beste er allsidigheten. Den kan brukes både på tur og til hverdags. Og jeg skal LETT bruke den i alpinbakken. I alpinbakken liker jeg bedre å bruke vatterte jakker enn skall, da man ikke ligger på samme aktivitetsnivå der som på andre type turer. 
EEEELSK!


3-åringen er rustet opp for høsten og vinteren med en vattert, lett og myk jakke, som kan brukes både som ytterjakke og mellomlagsjakke.
Buksa han har på seg er i ultratynt og lett stoff med hele 15% spandex. Han har hatt en slik bukse tidligere (som ble borte i bhg), og når han fikk en ny nå, sa han "åååh akkurat en sånn som jeg mistet). Han gir veldig tydelige uttrykk for at han liker denne buksen veldig godt, så det er åpenbart at den er behagelig på for han. På akkurat samme måte som den forrige buksa, vil han bare ha den på hele tiden😅😍
Nå har Skogstad Kanebogen også fått inn disse flotte luene i tynn og kløfri merinoull til barn. Passer perfekt til litt småkjølige høstdager, eller under vindlua på vinteren eller under alpinhjelmen.
Ingen av disse produktene ligger på hjemmesiden til Skogstad, men du finner alt hos Skogstad Kanebogen.


Slenger også med noen flotte bilder fra fisketuren til far og 3-åringen, tatt med fars mobil.
De dro ut og satt opp lina fredagsettermiddag og tok den inn lørdagsformiddag.

De fikk hele 4 torsker på ca 3-5kg, og alle ble filetert om bord, til 3 åringens fornøyelse. 


En liten sjøstjerne hadde også sugd seg fast i lina.




Blogglistenhits

Kommentarer