Se oss kjempe med 20kg kveita på film! :D

Hadde oss en kveldstur på havet, bare jeg og Tom-Erik, i ens ærend for å fiske kveita.
Og trur du pinade ikke vi fikk det også, woop. woop!!! :D
Det var min første kveitetur så jeg er jo ammatør, haha ;)
Og det var jo ikke jeg som fikk den på kroken heller, det var selvfølgelig Tom-Erik, så jeg ble en smule snurt og sjalu. Men var likevel en sykt gøy opplevelse som ga blod på tann.

Må man, så må man;) Jeg måtte også, men det så ikke like grasiøst ut;)


Bare en liten videosnutt av den daglige Tom-Erik Larsen. Han blir sikkert glad for at jeg legger ut alt han gjør og sir;)


Jigging. Ser dere jenter det jeg også ser? Haha, den rosa gummijiggen ligner jo litt på en......
Fin farge da:) Selvfølgelig den jeg fiska med;)

Som jente syns jeg det er så gøy med de fiskeveskene gutta har. Masse spennende, hehe;) Også alle de fine gummijiggene med så freshe farger og glitter og stats;)


Blei ingenting på meg i dag, men sånn er det å være fisker.


Blei fri for strøm på opprinnelig kamra, så resten er med mobil.

Det var bare oss to på båten så videoen er litt spesiell:p
Mesteparten av tiden ligger mobilen på dekk, mens vi roper, flirer og kanskje det er litt stygge ord der;) Men fikk opp mobilen i det vi drar inn kveita:)



Sett noe så vakkert?? RÅÅÅÅ opplevelse:D:D

Legger også ved noen bilder fra familieturen på havet fra søndag. Hadde litt problemer med kameraet, så det blei lite og dårlige bilder. Her vi på idylliske Helløya like ved Bjarkøya <3 
Guttene mine <3

Selfie i båtmotoren;)


Liten gutt på det store havet <3 


Greit for eldste karen å ha med en kompis.


Vakkert



Alt skal utforskes:)


Kommentarer