Gjett størreslen på denne dere! Les om våre "Give aways" :D

FOR Å LESE OM GIWE AWAYEN, SE NEDERST I INNLEGGET😊


Tjukka på havet, fikk si første kveita!
Tenk at når jeg først skal fiske kveita, så drar jeg pinade opp ei på 25kg. 
Jeg hylte, brølte, ropte og lagde så mye styr at jeg lurer på om noen av dere i Harstad hørte meg?!
Jeg er bare så utrulig fornøyd at det ikke kan beskrives. Bare en fiskeentusiast kan forstå denne følelsen. Jeg jobbet så hardt med å få den opp, at jeg trudde jeg skulle føde. Flere ganger lurte jeg på om jeg skulle gi stanga fra meg, med tanke på at jeg faktisk er høygravid. Hadde jo ikke magebelte eller noe. Forventa ikke å få noe så majestetisk på kroken, på første drag. Så den dro jeg opp med stanga godt planta mellom lårene, to sterke armer, en litt vond rygg, tung pust og fast bestemt på å klare det selv. Både Larsen junior og Larsen senior måtte hutte og hjelpe til på slutten, for å få den opp i båten. Ei så stor kveita får man ikke opp alene. Kveita var så tung at svigerfar måtte hjelpe meg å holde den opp, når vi skulle ta bilde og veie.
Både jeg og han fikk to sværinger på samme tid, og på første drag. Vi sto begge å sveiva inn samtidig. Han fikk en torsk.



Kveita og torsk lang tid framover, NAM!
2-åringen var veldig gira under hele prosessen.


Etterpå fikk vi ingenting, men nøt likevel den flotte dagen på havet.



Sløying og filetering er også veldig spennende for miniputt.




Ekstra spennende er det mate måsene med sloget fra fisken.


Miniputt bare elsker å kjøre båt, sammen med den store helten sin, pappaen. Jeg lurer på lenge vi kunne vært ute å kjørt båten hvis han fikk bestemme. 
Han syns det er spennende med fiske og fuglelivet, men ingenting slår å sitte framme lamme pappa å kjøre båten💙


Vi gikk i land på Rogla og spiste og lekte litt. 
Så fin plass.





NÆRMERE PÅSKE KJØRER VI, I SAMARBEID MED PARABOLFLUA HARSTAD, EN GIVE AWAY PÅ HARSTADGRILLEN😀
Dropp engangsgrillen, og invester i den økonomiske og ikke minst miljøvennlige Harstadgrillen.
Den tar like liten plass som en engangsgrill og blir faktisk fortere kald. Dermed kan den pakkes kjapt ned igjen. Du bruker like lang tid på å klargjøre Harstadgrillen som en engangsgrill og du sparer miljøet for masse søppel og plast, og deg selv for penger. Harstadgrillen lager ingen spor etter seg i naturen heller, slik som et bål gjør. Du kan bruke både ved og kull i denne grillen, og fjerner du toppristen og guffer på med ved nedi der, får du et stort bål lell. Vi er kjempefornøyd med denne grillen og bruker den masse. Fås kjøpt på Parabolflua Harstad til en rimelig penge!

Det blir flere Give aways i påsken også, med sponsor gaver fra bl.a. Egon Harstad!
Alt skjer fra våres facebook side, som heter Therese og Tom-Erik på tur, så lik og følg oss gjerne der😊





Kommentarer